петък, 17 август 2012 г.
Apple има 72% дял от пазара на таблети в Китай
АКО, ТАЗИ СТАТИЯ ВИ ДОПАДА, МОЛЯ КЛИКНЕТЕ НА РЕКЛАМАТА ДО НЕЯ, ТАКА ДОПРИНАСЯТЕ ЗА РАЗВИТИЕТО НА БЛОГА
През второто тримесечие на тази година в Китай са продадени 2.34 милиона таблета, като 1.7 милиона от тях са iPad. Това означава, че пазарният дял на Apple в Китай на пазара на таблети е 72.66%. На второ място е Lenovo с пазарен дял от 8.38%, а на трето е Eben – 3.63%. Samsung заема далечното четвърто място с 3.59%.
Трябва да отбележим, че new iPad, излезе на пазара в Китай само седмица преди края на второто тримесечие. Очаква се, през третото тримесечие продажбите на iPad таблети в Китай да се увеличат.
Пазарът на таблети в Китай продължава да расте. Apple се възползва от водещата позиция, която е успял да заеме на този пазар, и със сигурност ще направи необходимото да запази това положение възможно най-дълго време.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар