Компанията Nwezoo е провела проучване сред геймърите в САЩ, което показва, че потребителите на iOS харчат пет пъти повече пари за игри, отколкото потребителите на Android.
Newzoo са използвали данни за приходите и свалянията на 200 топигри,
както и резултатите от анкета, проведена сред 17 000 души. Резултатите
показват, че устройствата с iOS генерират 84% от приходите от мобилни игри от iTunes и Google Play,
взети заедно. Под една десета от приходите и на двата магазина обаче са
от първоначалното сваляне на игри и 91% от тях са от закупуване на
допълнително съдържание от приложенията. За сравнение, в Германия и
Франция приходите от закупуване на съдържание от приложенията са между
73% и 87%. За съжаление липсват данни за приходите от реклама.
От американските потребители 19% играят игри на обикновен телефон с
разширени възможности, докато останалите използват таблети и смартфони.
Във Франция тези проценти са 34. Според анализаторите на Newzoo успехът
на Apple се дължи на модела, който те използват за
iTunes,
при който потребителите свързват профила си с кредитна карта, с която
автоматично плащат за игрите и съдържанието. От друга страна, част от
авторите на приложения са се отказали да поддържат актуални версии за
работа с Android заради фрагментацията на платформата на Google.
АКО, ТАЗИ СТАТИЯ ВИ ДОПАДА, МОЛЯ КЛИКНЕТЕ НА РЕКЛАМАТА ДО НЕЯ, ТАКА ДОПРИНАСЯТЕ ЗА РАЗВИТИЕТО НА БЛОГА.
Няма коментари:
Публикуване на коментар