Според данни от проучване на CNBC половината домакинства в САЩ притежават поне един продукт, произведен от Apple. Това означава, че в повече от 55 милиона къщи в Америка ще видите логото на компанията на покойния Стив Джобс. Всъщност средно на всяко домакинство в САЩ се падат по 1,6 устройства. Сред домакинствата, които притежават продукти на Apple, средният брой на такива устройства е три. Според анализаторите това е следствие от начина, по който работи екосистемата на Apple - колкото повече устройства притежава един потребител, толкова по-голяма е вероятността да си купи още устройства, произведени от компанията.
Потребителите, които избират продуктите на Apple, са предимно млади, образовани и мъже. Едва 28% от тях печелят под 30 000 долара годишно, докато от тези, които печелят над 75 000 долара, 77% имат устройства на компанията. Разбира се, по-заможните потребители притежват повече устрорйства - средно три, а тези с по-скромни доходи притежават по по-малко - средно 0,6. Притежателите на продукти на Apple са 63% от хората на възраст между 18 и 34 години и между 34 и 49 години. При по-възрастните, между 50 и 64 години, този процент вече е 50, а сред хората над 65 години потребителите на Apple са едва 26%. Сред семействата с деца 61% са тези, които притежават продукти на Apple, докато сред домакинствата без деца тези проценти са 48.
АКО, ТАЗИ СТАТИЯ ВИ ДОПАДА, МОЛЯ КЛИКНЕТЕ НА РЕКЛАМАТА ДО НЕЯ, ТАКА ДОПРИНАСЯТЕ ЗА РАЗВИТИЕТО НА БЛОГА.
Няма коментари:
Публикуване на коментар