неделя, 23 октомври 2011 г.

iPhone 4s VS HTC EVO 3D

Представям ви едно много добро видео, в което са сравнени някой от основните характеристики на 2-та телефона, а след това се прави скоростен тест за стартиране на някой приложения.
  1. Стартиране на календар - печели iPhone 4S
  2. Google maps - печели iPhone 4S
  3. Стартиране на камера - печели iPhone 4S
  4. Стартиране на галерия - печели iPhone 4S
  5. Стартиране на Gmail - печели iPhone 4S
  6. Писане на SMS - печели iPhone 4S
  7. Стартиране на AppStore  - печели iPhone 4S
  8. NetFlix - печели HTC EVO 3D
  9. Справка чрез виртуален асистент - печели iPhone 4S (тъй, като както ще видите при 3-тия тест Аndroid изобщо не можа да разбере, какво ми се казва)
  10.  Игра - лично за мен тук няма печеливш
  11. YouTube - за мен резултата е равен. 
 Точно при тези клипове обаче се вижда нещо много важно и то е, кой от 2-та екрана е по-добър (оставям вие сами да прецените).

Интересно според мен е и това, че доста от приложенията стартират по-бързо на iPhone 4S въпреки, че той е с двуядрен процесор A5 работещ на 800 MHz срещу HTC с процесор Qualcomm на 1200 MHz. Тоест въпреки, че HTC разполага с 50% по-бърз процесор, при повечето тестове е 2-ри. Лично според мен това се дължи на няколко факта. 
  • Невероятната архитектура на чипа на APPLE A5
  • Най-добрата операционна система в света в този момент iOS  5
Надявам се статията да ви е била интересна ето и видео, доказващо публикуваното по-горе.


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Посещават ни от

free counters