събота, 17 ноември 2012 г.

iPad mini привлича потребители, които не са притежавали таблет преди


iPad mini излезе на пазара и се продава доста добре. Без съмнение той ще изяде някаква част от продажбите на 9.7 инчовия iPad. Проучване,
направено от Cowen and Co., показва, че този дял ще бъде много малък, почти несъществен.
Преди излизането на iPad mini, анализаторите изчисляваха, че делът, който iPad mini ще изяде от продажбите на iPad е между 10% и 20%. Имаше дори предположения за 50%.
В проучването на Cowen са участвали 1225 американски граждани. 12% от тях са споделили, че са планирали да купят iPad mini през следващите 18 месеца. 52% от тях не са притежавали таблет до момента. Само 16.6% от хората, планиращи да купят iPad mini, планират да заменят с него таблет, който притежават. 29% от тях смятат да заменят iPad, 13% смятат да заменят Kindle Fire, а 42% - Windows PC.
Това означава, че малко хора ще заменят iPad с iPad mini. За голяма част от потребителите iPad mini е първият таблет. С iPad mini, Apple не привлича потребителите, които иначе биха купили по-големия iPad, а потребители, които предпочитат по-малък таблет.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Посещават ни от

free counters