Макар и Siri да е виртуален асистент, който може да ви запише час за зъболекар и да ви поръча храна (ако имате късмета да живеете в страна, в която се поддържат всички функции на услугата), проучване на потребителските навици показва, че хората изобщо не използват приложението за толкова много неща, колкото на Apple им се иска. Сред участвалите в анкетата потребители на iPhone 4S 87% казват, че използват Siri всеки месец. Най-често хората обаче използват асистента, за да набират номера и да изпращат съобщения - възможности, с които на практика разполагат и предишните модели iPhone.
Какво друго правят или не правят потребителите с помощта на Siri? 32% са хората, които никога не са използвали приложението, за да си пуснат музика, а 35% никога не са записвали среща в календара си с помощта на виртуалния асистент. Хората, които са използвали Siri, за да изпратят електронна поща, са по-малко, от тези, които никога не са го правили - съответно 26% и 30%. В същото време обаче 55% от анкетираните съобщават, че са доволни от работата на асистента, докато недоволните потребители са 9%.
АКО, ТАЗИ СТАТИЯ ВИ ДОПАДА, МОЛЯ КЛИКНЕТЕ НА РЕКЛАМАТА ДО НЕЯ, ТАКА ДОПРИНАСЯТЕ ЗА РАЗВИТИЕТО НА БЛОГА.
Няма коментари:
Публикуване на коментар