Новината, че BlackBerry отдавна не са на първо място по популярност сред
бизнес потребителите, едва ли ще изненада някого, но от компанията
iPass имат и конкретни данни, с които да докажат това. От агенцията са
интервюирали 2300 служители на 1100 компании по света, сред които 32,2%
са притежателите на BlackBerry, а 45% са признали, че използват iPhone и
за работа. За сравнение: през миналата година притежателите на
BlackBerry са били 34,5%, а тези на iPhone - 31,1%. Очевидно е, че
популярността на платформата на RIM намалява, но още
по-лошата новина е, че сред плановете на бизнеса за закупуване на
телефони през следващата година BlackBerry е едва на четвърто място след
Windows Mobile (да, все още се използва), Android и iPhone.
Още по-голям е контрастът на пазара за таблети. BlackBerry PlayBook не спечели много почитателите на мобилните устройства и едва 6,2% от анкетираните са проявили интерес към бизнес таблета на RIM. За сметка на това iPad
2 се радва на внимание от останалите 84,1% служители в движение. Важно е
да отбележим, че 49% от участниците в анкетата на iPass са от Северна
Америка, докато в момента RIM са силни с BlackBerry на други пазари.
Няма коментари:
Публикуване на коментар